perjantai 8. kesäkuuta 2012

Tampere loma!

Kotiii

Täälä ollaaaaan! Voi vitsi tätä fiiliksen määrää! Lähdettiin kun lumet oli maassa ja asteita pari ja nyt aurinko paistaa ja on lämmin! Aamulla kun heräsin aukasin partsin oven ja aurinko paisto sisään suoraan, en voinu olla nauttimatta siitä tunteesta! <3

 Partsilla

Ikävä on ollu, vaikka sitä ei tainnut huomatakkaan.! Mulla on on parhaat kaverit jotka tuli hakeen meitä kentältä asti! Ne jakso ajaa Tampereelta Helsinkiin ja takas ihan meitä varten, kai niilläkin sitten ikävä oli ollu... :)

Tulo Tampereelle oli "yllätys" visiitti joten äiti käytiin yllättämässä Terälahdessa vielä illalla myöhään. Terälahti on 40 km päässä Tampereesta. Pompittiin puskissa ja mentiin koputtaan ovee... Ei se ollu uskoa, että olin siinä kun päivällä olin sanonut että oon Moessa. Mulla on maailman paras äiti.

Tässä kuvia matkan varrelta

Taksiin kamppeet, lähettiin aamu kuudelta

Emirates tarjos yllättävän ookoon breakfastin

Shopping @ 10 000 metrissä


Köpiksen kentällä välilasku ja pikku palaks crab salaatti ja jälkkäriks Candy Kindejä, namskis

Nooo sit koneessa pikku kuoharit... Voi voi kyllä ny kelpaa.

Tampere kuittaa, palataaaaan!

Iiiina











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti