torstai 21. kesäkuuta 2012

Merkkilaukut

Oli kiva palata kotiin kun posti oli tuonut valkoisen kirjekuoren, jossa kulmassa oli kirjaimmet LV. Mietin jo mielessä olinko tilannut jotain vai mitä asiaa Louis Vuittonilla mulle on. Avattua kuoren se piti sisällään syksyn kuvaston ja kirjeen. Tohinassa selailin sen läpi ja sitten luin kirjeen. Olo tuntu tärkeeltä kun sain omalla nimellä varusteltua postia LV:tä. 


Heräsi kysymys mikä on hyvää palvelua ja mitä muuta voi odottaa huippu brändiltä? Miten pitää asiakkaat tyytyväisinä nyt ja jatkossa? Arvostan merkeissä kuten erittäin suositussa Louis Vuittonissa sitä kuinka he ovat saaneet merkkinsä esille hyvin voimakkaasti. He miettivät askel kerrallaan kuinka pitää iloisena asiakas. Henkilökohtainen palvelu tuo asiakkaalle luottamusta ja ammattitaitoa laadussa sekä palvelussa merkkiä kohtaan.

Dubaissa lähes joka toisella, ellei jokaisella roiku merkkilaukut olkapäällä. Muistan kun ensimmäisiä kertoja Dubaissa ollessani hyvä kun pystyin keskittyyn mihinkään muuhun kun laukkuihin ja kenkiin. Oli Guccia, Luita, Fendiä, Dioria, Hermestä, D&G jne.... Huh. 

Mun oma ensimmäinen Lui kotiutui Dubai Mallista. Dubai Mall on maailman isoin ostoskeskus, joten paikkanakin aivan nähtävyyden arvoinen. Laukku on edelleenkin suosikkini ja ja tykkään siitä enemmän kuin paljon. Ostokokemukseen toi lisää glamouria ovien aukeisemiset, henkilökohtainen kiireetön palvelu, kuohujuoman tarjoileminen sekä pakkaaminen nättiin jokaisen tuntemaan ruskeaan paperikassiin. Voiko naiset enempää toivoa?! Luksusta!

Seuraavaksi mietin sitä kuinka saan omalla toiminnallani brändättyä omaan liikkeeseeni ripauksen luksusta mitä täällä jos jossain arvostetaan? 






-Iina-






2 kommenttia: