keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Huone 666

Siis mun on pakko jakaa tää teidän kanssa... Tästä on glamour kaukana. Kyllä täältä Dubaista löytyy paikkoja, mikä ei oo niin prämeetä. Olin matkalla tapaamiseen, paikka on lähellä Deiraa.
Rakennus oli vanha ja räihnäinen. Ketään ei näkyny missään. Hissi kuitenkin toimi.. Painoin hissinnappia kyynerpäällä. Ällöttävää koskee likasiin nappeihin, mitä lie basilleja niissä kasvaa. Ovenkahvat on muuten kans toinen! Välttelen niitä... Painoin vahingossa väärää kerrosta ja jatkoin matkaa. Huomasin sisäänkäynnin muuttuneen. Alkureaktio oli se, että mun silmät suureni tuplasti ja otin pari askelta taaksepäin. Pakko oli kuitenkin ottaa askeleet eteenpäin, jotta saan valokuvan... :)


Seinässä lukee Miracle Beauty Salon. Alkutunnelmat oli pelottavat. Mun katse kiinnitty tohon ovessa olevaan julisteeseen, pinttyneen likaisiin oven karmeihin, kynnysmattoon, roskiin lattialla ja muutenkin koko ympäristöön. Juliste oli repaleinen, toivottavasti ei silmistä sentään... Sisältä kuuluu matalaa puhetta ja vähän kikatusta. Whaat?!
Olikohan huoneen numero 6 alkava, en muista. Mulla ei ollu pokkaa mennä sisälle ja nyt harmittaa. Pakko päästä tsekkaan. Mitä tua tapahtuu?
...
Tiedän. Ei saisi arvostella muiden salonkeja mutta nyt oli pakko. Vaikka täältä kaikennäköstä löytyy, niin tää oli mun mielestä pelottavin. Voitko nauttia käynnistä jos sisäänkäynti näyttää tolta ja peräännyt pari askelta, niinkun mää tein. Mikä hienointa tämä yrittäjä on lähtenyt yrittäjäksi! Asiakaskuntaa löytyy varmasti, mutta uskon että ei ole länsimaalaiset.


-Iina-

















2 kommenttia:

  1. Olisit rohkeesti vain käynyt katsomassa :)

    Tällaiset paikathan tarjoaa niitä kaikenlaisia kuponkitarjouksia...

    VastaaPoista