tiistai 18. joulukuuta 2012

Hau hau

Meille on saapunut karvainen vieras! Niin söpö Leevi haukku ja kiltti kun mikä. Hyvin kuluu aika sen kanssa touhutessa. Tänää aamulenkkille lähdettiin ensimmäsen kerran seitsemältä. Toinen oli aamulla niin toihkeissaan häntä heiluen jo menossa! Aamulla keli oli raikas, tuli mieleen Suomen kesäaamu.


Olen enemmän koira kun kissa ihmisiä. Meillä oli iso leonberginkoira Venla. Se oli maailman paras! Niin symppis ja luotettava kaveri. Meillä oli sille valjaat ja talvisin se veti pulkkaa perässä, kyydissä istu pikku Iina. :) Isosta koosta johtuen kaateli se Aallon maljakot, silmäläsit pureskeli nälkäänsä ja kerran Venlalle maistui pari kääpiöhamsteria... :D Ei menny kauaa kun nielas hampsterit kurkusta alas.


Nyt kun on talvikelit täälä sekä Suomessa, ajattelin tehdä hyökkäyksen sitä vastaan! Laitoin puhelimeen muistutuksen vitamiinien otosta. Oon huono syömään niitä muuten. Näin pimeellä ja "kolealla" ilmalla tulee helpommin kipeäksi. Täälä on erilainen bakteerikanta ja eri pöpöjä liikkeellä mitä Suomessa. Yllättävää kyllä, mutta olen ollut terve kun pukki nyt viimeisen vuoden ajan. En edes muista koska olisin ollut kipeä. KOP KOP... Eli kerta päivään kalaöljyä, C-vitamiiniä ja kalsiumia hiuksille ja kynsille. Purkit on muuten jättikokoja parilla eurolla jenkeistä, pitäis riittää.


Tasan viikko jouluun! Suomesta tulee äiti jouluksi ja uudeksi vuodeksi Dubaihin. Kovasti täälä jo odotellaan! <3 Ainoa toive on ollut makuunin irtokarkkeja. Niiden hankkimisen olen delegoinut Ceelle, joka tuntee mun karkkimaun. :) Saan siis juuri oikeita, niin ei jää pussin pohjalle mitään! Ainoo vaan että kaikki käy mitä tuodaan! Täälä myydään vaan lötkö, liivate ällöjä. Perustan kohta oman karkki bisneksen, Iinan karkkikikkari!


Ollaan kuulolla, pus ja gram! <3
t: mä ja Michael









2 kommenttia: