sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Sunnuntai säpinää

Morjeens!
Aamulämpö oli tänää +35. Huh hellettä... Ilma alkaa oleen jo "mukavan" kostee. 
Tampereella oli viikonloppuna kuulemma kivat ilmat ja aurinkokin pilkotti. Ja vaikka on satanukkin niin ei me sokerista olla! Nauttikaa!
Sadepäiviä tai kuuroja ei täälä näy mailla halmeilla... Ilma on niin läkähdyttävän kuuma. Monta kertaa oon miettiny et tulis super sade, niin ilma puhdistuis... Ja toinen asia mitä on tullu ikävä on vihreet nurmikot ja puut! Ihana Suomen luonto, täälä hiekkalaatikolla EI MIKÄÄN kasva ilman kastelua.


Ostin partsille vähän vihreetä väriä päivän piristykseks. Mussa asuu pikku viherpeukalo.

Aikamoista säpinää täälä meillä... :D Tänää kotona oli neljä työntekijää plus kaks filpparipoikaa jotka fiksas sähköjä. Tytöt treenas kynsienlakkausta ja Melanie kokos kärryjä... Huomenna tulee vielä yksi filippinotyttö ja Sandra! :D Ei täälä mitenkään ahdasta tuu oleen...


Tänää treenattiin ranskis mani pediä, käsiin ja varpaisiin.



Joko on kesäkynnet laitettu kuntoon?

Päivällä ajeltiin taas Deiraan Take1:lle. Take1 on mainos/teippifirma joka tekee iGlow:n esitteet, lippu laput ja muut. Nyt oli kolme kertaan design menny niin pieleen et päätin polkasta paikanpäälle. Siis olin kolme tuntia tekemässä yhtä samperin mainosta! Jäljelle jää siis enään nettisivujen, käyntikorttien, hintalistan jne. suunnittelu... Montakohan tuntia se kestää?! Mun ja inkkari kaverin näkemys yksinkertaisesta mainoksesta ei vaan kohdannu. 


Sillä välin kun oltiin Take1:lla tytöt lakkaili kynsiä... Olin ohjeistanu tekemään kolme kertaa lakkaukset kaikille. Kun lakkaukset oli tehty ja mua ei näkyny, niin eihän sen jälkeen enää mitään tarvi tehdä. Joten mun olis pitäny sanoo et jos saatte aikasemmin valmiiks kun tuun, niin jatkakaa hommaa... 
Ok, mun moka kun en käskeny jatkaa tekemistä kolmen kerran jälkeen. 
Mitä tästä opin? Neuvo askel askeleelta mitä pitää tehdä... Eikä kukaan tee täälä kun sen mitä sanot.

Nyt on enää 8 tuntia niin Sandra laskeutuu maahan!
Saan taas oman tukan kuntoon. Jee! En oo koskaan täälä käyny missään värjäämässä tai leikkaamassa hiuksia... Pian on iGlow valmis ja pääsee L'anzan super hemmotteluihin! <3 <3 <3

Puuuusss 
-Iina-







2 kommenttia:

  1. No on hyvät ranskalaiset lakkaukset:)! minäkin tahdon:) Alkaa rapistuu mun manit jo, voin tulla huomen taas malliks niin ei tarvii tyttöjen toisilleen lakkailla 3 kertaa:D Paitsi mahtuuko vielä yksi maahanmuuttaja sinne?:D

    VastaaPoista
  2. Hahaa joo kyllä tänne mahtuu! Ja malliks saa tulla.. ;)

    VastaaPoista