sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Tukka juttua

Puhuin joku aika sitten L'anzan hiustenhoito tuotteista. Koko teksti löytyy täältä. Nyt on kulunut reilu kaks kuukautta näiden tuotteiden säännöllisestä käytöstä. Oon ollut tosi tyytyväinen ja hiuksista huomaa eron kuinka ne on vahventunut ja saanut tukea. Otsalla olevat vauvahiukset on myös kasvanut pituutta. Ihan loistava! Huomattavasti teveemmät hiukset! Plussana tuotteet antaa fressin fiiliksen. Suosittelen käyttäämään ahkerasti ja pullot loppuun niin tuloksia syntyy.


L'anzan super hiusoljy on mun faivoritti! <3 Ihan parasta. Tällä tuotteelle on tulossa myös shampoo ja hoitsikka. Super luksus!

Mulla on nyt ollu niin sanottu karvankasvatus viikot. :D Älkää nyt käsittäkö väärin. Hiustenpidennykset otin siis muutama kuukausi takaperin pois ja ripsienpidennykset viikko sitten. Nyt annan ripsien levätä, kolmas tauko kolmen vuoden sisällä. Mukava hieroo silmiä oikein kunnolla!


Hiuksia olen nyt hellinyt riittävästi ja alkoi pienet vieroitusoireet tulemaan hiustenpidennyksistä... :) 
Joten nyt oon ihan hurahtanu B*Longin Swift Hairiin! Hellävarainen hiustenpidennys ja kerrankin helppo laittaa vaikka silmät kiinni. Oon oikeesti niin huono laittaa omaa tukkaa.. En enää halua luopua tästä! Pidennyksessä on ohut läpinäkyvä siima ja "hiuspanta". Omat hiukset nostetaan päälle piikkikammalla ja pidennys jää alle. Pysyy paikalla eikä tipu! Yöksi otan pidennykset pois ja omat hiukset voi pestä varomatta pidennyksiä. Löytyy monessa eri värissä joten varmasti löytyy oma väri.


XoXo
<3 Iina <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti