perjantai 8. helmikuuta 2013

Sportti vartti

Moikkelis koikkelis! Mitä kuuluu? 
Oon ollu ihan innoissaan kun ruutu.fi on näkynyt pädiltä. Tietokoneelta se ei suostu pyörittään ohjelmia ollenkaan... Oon seurannu Jutta ja superdieettiä. Nyt tiedän mistä puhutaan! :) Yleisesti oon huono kattoo telkkaria. En vietä aikaa juuri ollenkaan telsun ääressä. Täälä löytyy kyllä hyviä leffakanavia, mutta ärsyttää seurata kun en ymmärrä kaikkea. Tekstitys on arabiaa. Harkitsen siis teeveekaistan hankkimista. Sais suomenkielista höpinää tustalle, tulis kotoisaa.


Mahtavia suorituksia on Jutan ohjelman valmennettavat saanut aikaan. Tahtoa vaatii että päättää et nyt riittää syöminen ja kuntoilu tulee tilalle! Oon saanut lisä tsemppiä omaan reeniin myös ohjelman kautta. Jos nekin niin kyllä määkin! Mikä mulla tekee vaikeeta on se, että pitää rytmin kohdallaan. Salille kun meen se on ihanaa ja se tunne kun sieltä tulee on parasta! 


Mulla on nyt viimeaikoina ollut niiin ikävä mansikka mehukeittoo ja Valion raejuustoo! En kestä! Kaikki mehukeitot mitä löytyy on niin sokerisia, että eihän niitä suuhun voi laittaa. Raejuustosta mulla menee nyt viides kokeilu eri merkistä. On jännä kun sitä kaipaa välillä jotain makuja, mitä ei oo tullut edes ajatelleeks. Kolmas mitä mun on tehnyt mieli on tuore omatekoinen korvapuusti. Niin joo ja kaurapuuro! Nam! Ruisleipää ja kahvia ei oikeastaan kaipaa ollenkaan. Irttareista en pääse yli mitenkään!

Sporttista lauantaita! Huomenna uuteen viikkoon.
Puss mus,
Iina




5 kommenttia:

  1. Hei!Olisi kiva tietää, että miten sait nykyisen asuntosi ja millä alueella kannattaa asua Dubaissa.Osaatko suositella jotain nettisivua minkä kautta asuntoja kannattaisi etsiä...muutaman olen jo löytänytkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Asuntoja voi tsekkailla Dubizzlestä -> http://dubai.dubizzle.com ja Betterhomes -> http://www.bhomes.com Yleensä vuokrasopimukset tehdään vuodeksi. Millaista asumista olet ajatellu? Hyvää aluetta on esim. Marina, JLT (Jumeirah Lake Towers), Palm Jumeirah... Löytyy myös Villoja eli omakotitaloja ja kerrostaloja. Asuntoja löytyy sisustettuna. Oma budjetti määrittelee myös asuma-alueen.. Kannattaa tsekata tarkkaan asunnon laatu, hometta voi löytyä.. Käytä aikaa ja vertaile. :)

      Poista
    2. Heips Anonyymi, Olen kiinteistövälitys alalla Dubaissa ja autan mielelläni etsinnöissä, Laittelehan meiliä jos tarvitset apua:)) urvankova.ksenija@gmail.com

      Poista
    3. Niin joo Ksenija osaa auttaa! :) Suosittelen!

      Poista
  2. Kiitos vinkeistä, pitää ottaa yhteyttä Ksenijaan jos asunnon etsintä tuottaa vaikeuksia...tsekkaan ensin noi nettisivut :)

    VastaaPoista