perjantai 24. helmikuuta 2012

Ti päivä

Tiistai aamu ja päivä aluillaan...
ny ihanat naapurit oli laittanu lapun luukusta sisään.. viime kerralla ne soitti ovikelloo, mutta en uskaltanu käydä avaamassa. eli kyse on aina ollut avaimista jotka jää oven ulkopuolelle. miks ne jää oveen!? kiitos siis naapurille joka muistuttaa mun avaimista!

Päivästä treffasin äitiä pitkästä aikaa. Äiti tuli poikkeen nopeesti kylässä ja samalla sunniteltiin yhdessä olkkariin verhoja ja mietittiin sisustusta. Muutin uuteen asuntoon siis viime vuoden syyskuussa ja nyt pikkuhiljaa alkaa oleen paikat kunnossa. En tiä onko muilla samaa ongelmaa, mutta alan jo kyllästyyn tiettyihin sisustus juttuihin/tavaroihin mitkä oon vasta hiljattain ostanut?! Mulla tosiaan meni ruokailuryhmän upouudet mustat nahkatuolit vaihtoon ja tilalle on nyt tulossa valkoset tuliterät nahkatuolit... :D Onneks sain vanhat tuolit myytyä pois alta. Varastossa kylläkin olis viä kaks kappaletta lepotuolia, jotka kaipaa kotia. Haluuko joku?

Illalla oltii koulukavereiden kans syömässä. Ja pitkästä aikaa olin myös menossa mukana... Oon sen verran huono käymään viikolla missään viinilasillisella, eli opiskelijabileet on mun osalta jäänny aika vähäseks. Haalareita en omista, koska niillä mulla ei käyttöö olis.. En tarkota sitä, että ne olis rumat, vaikka meillä ne kivan väriset onkin. Haalareita en vaan tarvi.

-I-






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti