perjantai 10. toukokuuta 2013

Tämmöstä täällä

Hitsi menee joskus hermo, kun ajat autoo ja hiljennät vauhtia... Päästät kävelijän toiselle puolen tietä. Mun auton takana oleva tööttää mulle siitä kun varon ihmistä. Täälä on välillä (aina) niin päätöntä menoo. Sitten jos päätiellä eli Sheikh Zayed roudilla ajat 120, niin eiköhän siä oo heti joku räpsyttämässä valoja ihan hullun raivolla. Taloudellista ajamistahan täälä ei tunneta. Kolarien määrät ja  näky on sanoinkuvailematonta! Tie voi olla tukossa pari tuntia kun kaikki menee ohi suu ammollaan, minä mukaan lukien. :D Teki muuten yks päivä kipeetä nähä punanen Ferrari aiiivan rytyssä keskellä tietä. Kolarit on niin pahoja, et helikopteri voi tulla paikalle myös. Olkaahan varoivaisia liikenteessä!

Koti iltasella

Ferrarista puheenollen... Kuulin, että lapsille oltiin osettu aito, oikea ferrari kodin takapihalle. Tarkoituksena että lapset saa leikkiä. Kyllä nyt kunnon vermeet pitää olla heii! Jos joku haluaa ostaa niin siinähän ostaa. :D Määkun luulin, että kaukoohjattava leikkiauto riittää. 


Kotona oon puuhaillu maalailua. Tuotti hieman ongelmia tasaseen pintaan laittaa väriä... Ei kai oo ihan mun juttu. Pitää varmaan hioo uudestaan. Maali tais olla huonoo.. Oon muuten super huono pirtään. Jos pitäis piirtää ihminen niin tekisin tikku-ukon.

Nyt mää meen! Muistakaa huomenna on äitienpäivä! Antakaa kukat, ilahtuu varmasti! <3

Halit, Iina




4 kommenttia:

  1. Moi! Oon 15 v tyttö ja ite haaveilen oman yrityksen perustamista Dubaihin:) oliko vaikeeta saada yritys pystyyn ja mistä sait rahaa siihen? mitä kannattaisi opiskella tai mitä sinä opiskelit ennen Dubaihin muuttoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Opettele hyvin englanti ja venäjä! Ruotsilla ja saksalla et tee mitään.. Odota 10 vuotta ja ole jossain hyvä.. ;)

      Poista
  2. Tuo sun maalausurakka, jos ei aitoo puuta ole niin näyttää aika tuhoon tuomitulta. Tsemppiä.
    Kerrotkos joku kerta meille lukijoille, miten kauneudenhoitoalan yritys kannattaa Siellä Dubaissa. Niitähän siellä varmaan riittää joka lähtöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tais mennä vähä pieleen.. :D Tavaraa päälle niin ei näy. Lue uusin postaus, samat systeemit täälä on mitä esim Suomessa.

      Poista