tiistai 26. maaliskuuta 2013

Tipi-tii

Hauskaa kun suomalaisiiin turisteihin törmää kaupoissa! Olin yks päivä pyörähtämässä Moe:ssa (Mall Of The Emirates) kävin yhdessä huonekalukaupassa. Hyllyjen välissä jotain siinä tutkiessa, takaa käveli kaksi suomalaista naista ja miestä. Sen koommin en kiinnittänyt huomiota, mitä nyt selkäreppuun ja tarrasandaaleihin... En olis huomannut heitä ellei, toinen naisista olisi tokaissut 
"Huh katos ton kenkiä". Lähettyvillä ei ollut muita kun minä, joten kyllä ne mun kirkkaanpunaisia korkkareita tarkotti. Mua alko hymyillyttään, harmi kun en ehtiny tokaseen, et 
 "jooo eiks oo hienot!" 


Toinen juttu mitä oon alkanu harrastaan täälä on arvuutteleen mistä kaikki on kotoisin. Siis en mää ny tietenkään mee kysyyn. Tai no, joskus joo, jos oikeen alkaa hämään! :D Porukkaa löytyy niin moneen lähtöön, mut onneks kukaan ei oo samanlainen! 


Täälä pääsee unohtaan kaikki Runeberinpäivät, laskiaiset ja pääsiäisen, sun muut. Nimppareita ei vietetä ollenkaan. Eli siis pääsäismunia ei oo tullut syötyä... Oltiin kukonlaulun aikaan Moessa kun piti hoitaa asioita, mutta siä olikin joka paikka kiinni. En oo muuten koskaan nähny parkkihallia niin tyhjänä! Moen yhteydessä on Kempinki hotelli joten päädyttiin tappaa aikaa kahvin merkeissä, kahvin kanssa tulikin kunnon lisukkeet. Nam. Ja pongasin ensimmäisen pääsiäistulppaanin pöydällä. :)


Kivaa pääsiäsitä kaikille lukijoille! 
<3:llä Iina 












2 kommenttia:

  1. Kyllä suomalainen aina suomalaisen tunnistaa... Paikalliset karvaperseet kyllä erottaa helposti turisteista.

    VastaaPoista