tiistai 6. toukokuuta 2014

Täällä ollaan!

Hyvää päivää blogi! 
Kaivoin koneen esille ja pyyhin sen pölyistä, tai no... En nyt sentään! Tässä on nyt vaan vierähtänyt tovi. Jos nyt pääsis taas kirjoittamisen makuun. Välillä tuntuu niin hassulta kirjotella tässä itsekseen. Pidän tätä omana päiväkirjana, mikä kylläkään ei ole kovin salainen. Tietyt asiat pidän omana tietona. Kirjoitan tänne vain päällisin puolin kaikkea positiivista ja kevyttä luettavaa. En siis lähde routimaan mitään super negatiivisia asioita tai vaikka politikkaa. :D Voi olla, että muutan blogin sisältöä toisenlaiseksi mutta se jää nähtäväksi. Toivon lukijat teiltä asiallista palautetta. Ei kannatta tuhlata omaa arvokasta aikaa huonoon palautteeseen. Sen olen elämässä oppinut, että jos ei ole mitään muuta sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa. Uuden missin sanoin World Peace!


Mitä mulle kuuluu? Missä mennään?
Mehän siis mennään jo kohta kesäkuussa, mikä tarkoittaa sitä että kesäloma saapuu. ;) Tampereella on tullut poikettua pyörähtäen sekä lapin maisemat Pallaksella on koettu. Täällä on käynyt laatu vieraita eli mun rakas Mimma ja pappa plus muutama muu. Sain tv-kaistan toimiin vihdoin ja viimein eli nyt oon perillä suomi sarjoista. Ihana löhötä sohvalla villasukat jalssa ja kuunnella suomenkieltä. Kaikki muuten jees! Normaali arki se täällä rullaa. Autonmittarissa oli +38 yks aamu. Ei ainakaan varpaat palele, vaikka villasukia sisällä käytän...


Tässä tämmöset nopeet moikat. Koitan väsätä uutta raapustusta asap!
Palaamisiin! xx
-Iina-

1 kommentti:

  1. Hei Iina, Kiva kuulla, ettet hävinnyt blogimaailmasta. Olen kirjoituksiasi lukenut mielenkiinnolla säännöllisesti. Minua kiinnostaa kerran Dubaissa käyneenä matkavinkit, tapahtumat, sää, muoti, kampaamosi kuulumiset jne. Eli jatka samaan malliin. Vinkkaapa muuten Ksennille, että hän jatkaisi myös blogin pitämistä :)

    VastaaPoista